Dilaraksknclk Merhabalar hamileyken covid oldum ve doğum yaptım çok şükür 🙏🏻 bebeğim negatif . Merak ettiğim acaba bebeğim antikorlu mu doğmuş oldu acaba ? İnternette öyle yazıyor
Ilkim_05 Dilaraksknclk darısı bize canim insallah 5. Günümdeyim.insallah ilerlemez diye dua ediyorum, doktorum öyle demişti bana bebek için bir sıkıntı olmayacağını hatta antikor geliştirdiğimiz içini ferah tut