zgih765 Hanımlar kolajen takviyesine başlamak istiyorum arkadaşım peptage kullanıyomuş çok menun olduğunu söyledi daha önce kullanan var mı nasıl?
Abcxyz zgih765 gebeligimde asla kullanmadim ama oncesinde kullaniyordum dogumdan 1 ay sonra tekrar basladim
lexx zgih765 Bana dermatolog önerdi içinde c vitamini var kolajenlerin içinde mutlaka olması gerekiyomuş yoksa etkisi az oluyomuş ben gayet memnunum 2 aydır kullanmama rağmen çizgilerim daha az belirgin (hamile değilim)
Merveorhnoglu softi2 acaba gebelikte icilirmi ki. Doktora da bi sormak lazm. Hic kullanmadim daha önce simdi siz iyi diyince denemek istedim 😬😊
Sehera1 Merveorhnoglu fizik tedavi doktorum kullanmamı önermişti hamilelikle birlikte kadım doğum doktorum hiç bir şekilde takviye kullanma demişti
softi2 Merveorhnoglu canım hamilelikte mutlaka doktora danışmak gerekiyo doktoruna sor tamam derse tavsiye ederim bende etkisi çok iyi oldu:)
Catber Ben hamilelikten önce tip 2 kullanıyordum menisküsüm olduğu için. Doktorum bıraktırdı. Doktorla konuşmadan başlamayın derim naçizane.
zgih765 Catber hamile değilim kuzum hamilelikte kullanılmıyo biliyorum. peki menisküsüne iyi geldi mi?
zgih765 lexx benim hem yüzüm hem vücudum çok kuru o pul pul dökülüyo mimik çizgilerimde kuruluktan kaynaklı çok belirgin iyi gelir dimi?