Gundogdu Kızlar adetime 3 gün kala 22 çıkmıştı 1 hafta sonra tekrar kan verdim 1600 çıkmış güzel artmıştı sizce sağlık ocağına gittim doktorum yokmuş yarın gideceğim sizlerede sormak istedim:)
Nazlican1994 Gundogdu hayırlısı olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah gittiğinizde keseyi de görürsünüz 😍😍♥️
Gundogdu Aycicegim inşallah canım teşekkür ederim 2.hamileligim tekrar bu heyecanları yaşamak çok güzel 😀