[silindi] https://www.hizliresim.com/em00j0p [url=https://www.hizliresim.com/em00j0p][img]https://i.hizliresim.com/em00j0p.png[/img][/url] Ben bıktım artık bu uygulamadan şu konuyu açarken bile reklam geliyor sürekli şuna bi çare bulun
Minigimm0611 [silindi] Iphone da böyle sorun yaşamıyordum. ama telim çalınınca Android kullanıyorum şuan cidden berbat dakika başı reklam bu nedir yaaa teli yere çarpasım geliyor.
mom- [silindi] ya bide hamburger reklamı çıkıp duruyor valla günaha giriyorlar birde öyle bir iştahla yiyorki pessss reklam görmekten bende bıkmışam 😡
Young_mother [silindi] çok haklısın derhal Bi çare bulunsun yoksa bidaha asla kullanmicam bu uygulamayı
[silindi] Minigimm0611 bundan 2 ay once ben de reklam postlarina aa bana hicccikmiyor diyordum ayni telefonu kullaniyorum şuan delirtecek kadar fazla çıkıyor soguttu uygulamadan
sumeyraballl Minigimm0611 iphone androit fark ediyo mu reklam için bende iphone kullanıyorm nedn reklam çıkmıyo hiç diyodum
Minigimm0611 sumeyraballl Bilmiyorum ki farkediyor mu ben Iphone Android gecinxe farkediyor dedim kendimce 😂ama ben kullanıyorken hiç cıkmıyordu belki ayda yılda bir ama şuan 10gündür Android kullanıyorum çok sinir bozucu heer dakika çıkıyor.