Zemheriiiiiiii Selam kızlar 29+5 haftalığız fakat oksdar erken doğurmaktan korkuyorum kiiii…😭 ailede herkes erken doğumlu ve doğurdu😂 ve gerçekten hiç oturmayan birisiyim sürekli ayaktayım bi işlerle meşgulum temizlik yemek vs. Bugün sabah iki kere sancı girdi belimden karnıma doğru ödüm koptu. Ve vajinamın üst kısmına dokunduğumda şişik gibi duruyor karnım biraz aşağıda. Bu duruma fobisi gelin toplanalım. Bizi bi aydınlatın bacak aramda aşırı felaket bir şekilde ağrıyor.
Elifnev Zemheriiiiiiii ayni haftalarda ayni belirtiler bende de vardı. Bebek kanala girmis ve Rahim agzim kisalmis. Erken dogum riskim varmis. O haftadsn beri dinleniyorum ilac igne vs kullaniyorum. Is falan yapmıyorum. Bence o sislik hissi ve bacak arasi agrisi varsa hic ihmal etmeden gidin doktora..
MineLule Zemheriiiiiiii sizinle aynı durumdayım ve ekstradan enfeksiyonum var doğum çantamı hazırlamaya uğraşıyorum iyice stres oldum
Nurbalam Zemheriiiiiiii senin fobi değil madem erken doğum korkun var otur canım dinlen iş yapma sen yaptıkça fobi olmuyor erken doğurmak için elinden geleni yapmak oluyor
susam_18 Zemheriiiiiiii ilk 3 ay yatmıştim tam ohh be artık özgürüm dedim. 28. Haftada lekelenme,enfeksiyon,kasılma,ciğer geliştirici iğne, çıkan sancı,hastanede yatış derken 33 e gireceğim inşallah 😅 Doktorum lütfen kalkma dedi. 29 dan beri yatıyorum.😂
gulstgl Merhabalar, hamileliğimin başından beri hiçbir riskim olmamasına rağmen aynı bu korkuyu yaşadım. En son 29+5te lekelenmeyle hastaneye gittim ve erken doğum riskim olduğunu rahim ağzımın kısaldığını öğrendim. İğneler ciğer geliştiriciler serumlar progestanlar derken şu an 32+3 haftadayız. Bunu size niye anlattığıma gelecek olursak; korkuyla, stresle yalnızca kendinize zarar veriyorsunuz. Bir şey olacağı yoksa da başına geliyor insanın. Hamileliğim boyunca kendime sürekli bunu stres sebebi yaptığıma o kadar pişmanım ki. Keşke rahat olsaymışım. Siz de rahat olun. Artık motivasyonumu şu şekilde sağlıyorum: Bir şey olmadan önce onun için üzülüp endişelenmeye gerek yok zaten olacağı varsa oluyor asla önüne geçemiyorum en azından bir şey olacaksa olduktan sonra üzülürüm. İnanın ki olacağın önüne geçilemiyor. Siz sadece temizlik vs ile kendinizi çok yormamaya çalışın. İlk fırsatta ayaklarınızı uzatın dinlenin ve bol su için. Gerisi Allahın takdiri zaten ne yazdıysa onu yaşayacağız. Evladınızı sağlıkla vaktinde kucağınıza alırsınız inşallah. Sevgiler🌸
gulstgl Egekusum çok az bi toparlanma oldu ama riski atlattım diyemem. Sürekli yatak istirahati yapıyorum pek kalkmıyorum ve günde 2 kez progestan ve magnezyum kullanıyorum artık gerisi takdiri ilahi inşallah zamanını bekler🙏🏻
Zemheriiiiiiii Elifnev ah ah kaç defa gittim yurtdışındayım asla ilgi alaka yok sorup normal diyip gönderiyorlar türkiyenin sağlık sistemine kurban olayım
ynrbrk Ben de öyleydim ve erken doğurdum 😔 yapmayın ne kadar engel olabilirseniz o kadar iyi o duyguya. Suyum geldiği güne kadar her tuvalete gittiğimde ay ıslak mi ay suyum mu geldi ay bu niye ıslak diye diye en sonunda hayat bana su gelmesi ne demek gösterdi. Mümkün olduğunca engel olmaya çalışın düşüncelerinize derim
Zemheriiiiiiii ynrbrk gerçekten de öyle allah korusun ya bu günden sonra düşünmemeye çalılıcam birçok kişi öyle söylemiş
ebt91 ynrbrk merhaba oncelikle hayirli olsun saglikla bebeginizi kucaginiza alin. Bende yurtdisindayim ayni korku var. bu bence yurtdisinda ki saglik sisteminden kaynakliyor. Her sey de gayet normal denilip gonderdikleri icin bunlar yuzunden erken dogurucam hissi oluyor :) ayni duygulari yasiyoruz ama bunu kendimize yapmamaliyiz sonucta bebekler her seyi hissediyor keyfini cikartmak lazim
Ayseee4238 Zemheriiiiiiii hiçbir sıkıntım yok çok şükür ama aynı korku bende de var 28haftaligim eşime devamlı daha çocuğun eşyası tamamlanmadı hadi erken doğarsa hadi bişey olursa deyip duruyorum benim annemde hep bizi erken doğurmuş ondan mı bilmem benimde hep bı korkum var.