Merhaba arkadaşlar ben bir sene önce doğum yaptım kırkım çıkmadan spral taktırdım herhangi bi ağrı sızı kanama olmadi. Ama ben ilk reglmi bir sene sonra oldum. ( İlk cocuklgumda da bu şekilde olmuştum) geçen ay normal 6 gün sürdü. Şuan iki gün gecikti. Acaba spral de gecikme oluyor mu ?