gul544 arkadaslar merhaba bayram için uçak yolculuğu yapmayı düsünüyorum 1,25 dk bir cok dr ile görüstüm sorun olabilirde olmayabilirdw ortaya karısık konusuyorlar heysey yolunda hiç bir sorun yok diyorlar ama net cevap alamıyorum önerisi olan
History86 gul544 32 haftaligim daha dün yaptım 1 saat 40 dk..bişey olmadı ama bazen doktordan rapor isteyebiliyorlar
Aycicegim gul544 kaç haftalıksınız uçak yolculuğu en güvenilir yolculuk bence 5 haftalıkken yaptım ben doğuma memlekete gidicem yine uçağı kullancam
irem gul544 ben 4 haftalıkken yaptım yani hamile olduğumu bilmiyordum bir sorun olmadı 1 saat 50 dk sürdü hem de gidistede dönüşte de yaptım ama doktoruna sor yinede
Flztrky gul544 bende haftaya 29 haftalık iken ucak yolculuğu yapacağım. Doktoruma görüştüm rapor aldım. Sorun yok çok şükür ama ben de tereddüt etmiyor değilim. Sadece beni rahatlatan kisa süreli olacak. Araba ya da otobüs kullansam en az 6 saat yol gitmek bana daha zor geliyor açıkçası o yüzden en rahatı ucak diye düşünüyorum.
Flztrky gul544 aynen.. Bir de bence riskli durumlar ya da erken doğum vs. 28, 29 haftadan sonra falan başlıyor ki ucak firmaları da o haftalardan itibaren rapor istiyorlar. Riskli gebeliginiz olmadığı sürece rahat seyahat edilir diye düşünüyorum.
Masalminik 5 haftalıktan beri sürekli olarak uçakla seyahat ediyorum 1 saat 40 dklık çok defa yolculuk yaptım daha da yapacağım bir sorun yaşamadım çok şükür doktorunuz ekstra risk görmüyorsa sorun olmaz