Ebruveminik Kızlar henüz 29 haftalık gebeyim ama bu gün sağ göğsümden damla damla sıvı geldiğini fark ettim sebebi ne olabilir
minikcivcivim Ebruveminik canim bu haftalarda olabiliyormuş bende merak ediyordum ama sıkma ki devami gelmesin ağız sütü çok önemli bir de sıkarsan erken doğuma sebeb oluyormuş.
Oznrasl Ebruveminik hayır canım normal hatta böyle olan ınsanların sütü fazla oluyor o yüzden dert etme sadece sıkma
Suleasyaa Sutunuz geliyordur. Bazı insanlardan erken gelebiliyormus. 15.haftasinda gelmeye başlayan bile varmış burda okumuştum. Ama sıkmayın
Ebruveminik Suleasyaa Suleasyaa erken doğum belirtisi falan yazıyordu korktum açıkçası inşallah gelmeye devam etmez teşekkür ederim 😊
Ebruveminik minikcivcivim inşallah erken doğum olmaz suyum da fazla zaten riskli diye sıkıntı ediyorum sürekli böyle de olunca korktum
minikcivcivim Ebruveminik ya korkma canim insallah oyle olmaz ben daha 22+6 haftaligim biliyorum içerde süt var çok sıkınca geliyor ama ellemiyorum dokunma hiç gelirse kendiliğinden gelsin sıkıntı yapma kendine🙏 rabbim saglikla zamanin da kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Mavi_Lal Aynı durumu bende yaşadım su gibi damla geldi sonra tekrar gelmeye devam etmiş iç çamaşırından anladım benim de erken doğum riskim var. Çok korkuyorum. 29 haftada başladı.
ynrbrk Benim de erkenden gelmeye başlamıştı doktorum ve hemşireler olabilir sıkıntı yapma demişlerdi, canınızı sıkmak istemem ama ben erken doğum yaptım ve şu an gelen sütlerimin hep işaret olduğunu düşünüyorum asla sıkmamıştım . Belki de tesadüftür 🤷🏼♀️
ynrbrk Mavi_Lal tam 32 canım. 31.hafta ufak bir açılmam oldu doktorum idare edebileceğini söylemişti ama birkaç gün sonra aniden suyum geldi 3 gün sonra doğum yaptım
ynrbrk Mavi_Lal çok şükür diyelim 🙂 büyümeye çalışıyor bakalım . Benim de öyleydi 27-28 haftalarda başlamıştı ilk ara ara geldi bazen baya sızdı .
ynrbrk Ebruveminik hayır hiç yoktu sadece öncesinde 2 düşüğüm vardı ama bu hamileliğimde hiç sıkıntı yoktu ne oldu anlamadım