Mercimegim4 yürüyüş yapıyordum ama son haftalar bırakmıştım yapmadım pek yattım sürekli doktor öyle dediği için dikişlerim var kesi atıldı yırtılma olmasın diye ilk 2 gün biraz ağrı oluyor ama dayanilmiycak kadar değil sonra hafifliyor bence normal yapabiliyorsanız yapın sezeryan sonradan zor oluyormuş uyanamıyorsunuz emziremiyorsunuz bir süre duş falan yok