Merhabalar 4+5 haftalık hamileyim bu ikinci hamileliğim fakat bu seferki hamileligimdeki belirtiler çok farklı çok uykuya düşkünlüğüm başladı her ayağa kalktigimda hafif hafif gözüm kararıyor birde kaşık ağrıları hissetmiyorum çok ilk kızımda kaşık ağrılarım çok şiddetliydi ve sol taraftaydı ama bu hamileliğimde bazen sağda bazen solda çok hafif bir kasık ağrısı hissediyorum bunu yaşamam normalmidir