irembora16 Acill yardımm çok strese girdim :( bugün kontrole gittim bebek tamamen inmiş ve 1 bucuk santim açılmam var her an gelebilir diyor yaşayann anneler varmı erken doğumm
ErsiNuray irembora16 canm.hissettinmi hic bnmde.cok.baski var 3 gudnur cok zorlanyorm yürürken oturup kalkarken. Gidemedim.dr cok tedrginim yarin gideceim. 35 haftalgm
serenty_123 irembora16 bebeğin kilosu kaç ona göre düşünün stres yapmayın belki doğsa bile küveze girmez öyle düşünün korkutmayin kendinizi umarım hersey iyi olur sizin icin
Gulnurr irembora16 ben 30 haftadan beri 2 3 cm açılmayla ilaçlarla 35 hafta 5 güna dayandım şuan 4 cm oldu açılmam hala doğurmadım açılma var diye hemen doğum olmuyo suyun kanaman olcak yada sancın düzenli olcak dedi doktorum
irembora16 ErsiNuray evet resmen vajinanın hemen üstünde hissediyorum karnımsa aşırı gergin doktorum açılmam olduğunu söyledi ağrımda oluyor
Kedisever3535 irembora16 yürürken falan agri oluyo muydu canim. Belirtilerin neydi yoksa rutin kontrolde mi soyledi
ErsiNuray irembora16 hayrlisi olsn kuzum inslalah hakknda bnde ayni sekildeyim yarn kontrolüm var bakalm ne diyecek
irembora16 Kedisever3535 ara ara ağrı giriyordu birde bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissediyordum normal rutin kontrolümde söyledi
Gulnurr irembora16 ve bendw ikiz gebeyim ikiside aşadalar tam vajina üstünde kafaları yürürken hiasediyo gibiyim orda hareket ediyolar göbeğimde aşa inmiş üst tamamen boş gibi duruyo ama hala doğurmadım bakalım ama hep yattım ben tuvalet harici kalkamadım öyle dayandı