Kızlar dün erken gebelik testi yaptım. İkinci çizgi silikten bir tık fazla çıktı. Dün gece de peçeteye kahverengi akıntı geldi sildiğimde. Birkaç kez daha baktım yoktu. Şimdi az önce yine az bi peçeteye geldi. Yarın kan vermeye gidecem hastaneye. Bu kahverengi lekenlenme ne olabilir ? Adetime 2-3 gün var bu arada. Burdaki hesaplamamdada hamileysem 3+6 günlük gözüküyor. Şuanda yerleşiyor olabilirmi ? Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Başına böyle bişey gelen oldumu.