Hanımlar takibinde olduğum doktoruma randevu bulamadığım için başka bir kadın doğuma randevu aldım 3 gündür sarı akıntı fazlalığı ve idrar sonrası hafif yanma şikayetiyle acaba enfeksiyon mu var diye. Doktor baktı herhangi bir tahlil yapmadan bana hap yazdı yazdığı hapın biri progestan ama düşük tehlikem kanamam vs yok neden yazdı ki anlamadım ve tahlil yapmadan yazması da garip geldi. Şaşırdım kaldım