Kızlar merhaba, ben internetten zıbın falan sipariş etmiştim 0-3 ay falan ama bugün geldi de gözüme çok küçük durdu ya bu standart 0-3 ay kaç kilo dogan bebekler için uygun olur ki onun dışında 4 tane 5 li 0-3 takım daha sipariş ettim başka siteden bunları görmeden önce ama şimdi tereddüte kaldım maksimum 3 ay giyse de yeter de acaba giyebilir mi onu düşünüyorum şu an