Fatmaaatnc 5 gün önce doğum ettim ama sütüm yok bebeğim doymuyor yatmıyor hep ağlıyordu bende mama verdim biraz kendine gelmiş gibi uykusu geliyor zararı varmı herkes veriyor bence yok sizce size danışmak istedim
zehranurr Fatmaaatnc sütünüz yetmiyorsa mama vermekte bir sakınca olmaz. İyi beslenmesi gerekiyor şu an bebeğinizin
esraoyku17 Fatmaaatnc neden zararı olsun ki benim kızım sütüm olduğu halde 3 ay zor emzirebildim istemesi emmek . 2.5 yaşına kadar mama kullandım hipp ve bebelac kullandım ikisi de iyi gelmişti bize . Umarım sütünüz çoğalır ama mama da öcü değil kesinlikle olmayınca olmuyor .
Yaprakdokumusever Fatmaaatnc Ben mamaya öcü gibi bakıyodum ama mecbur kalınca öyle bi verdim ki. İlk zamanlar sarılıktan kurtulması için mecbur verdik şimdi de sütümle uykuya dalamıyor günde 1-2 kere yine veriyorum. Ama meme reddi yaşamamak için sürekli emzirin sadece uyutacakken mama vermeniz daha iyi olur.
Sedakbyk Fatmaaatnc sutunuz yoksa mama kullanmanizda herhangi bir sakinca yok ki onemli olan bebegin sagligi,süt icin hosaf, sut arttirici damla ve anne cayi deneyebilirsiniz