Pinar17 İnşallah, çok teşekkür ederim. Öğrendiğimden beri aklıma takılıyor, hareketlerini takip etmeye çalışıyorum devamlı. Normal, sezaryen hiç fark etmez, her şeyin hayırlısı ama merak ettim yaşayanlar varsa nasıl olmuş, neler yapmışlar diye, bu forum çok güzel gerçekten o yönden ☺️