Merhaba annişler, yine döndüm dolaştım buraya geldim. Geçen sene hamileydim buralarda az takılmadım, hatta her günümü burada geçiriyordum. Çok şükür güzel bir doğumum oldu. Şimdi yeniden hamile kalmak istiyorum ancak adetlerim düzenli değil. Ovulasyon testi yapmaya karar verdim. Nasıl yapılacağını bilen, deneyimli kişiler açıklayabilir mi acaba?