Elifygt Selam arkadaşlar,8.haftamdayım bana doktorum 6.haftamda demır, omega 3 ve D vıtamını verdi,bu haftalarda folık asıt kullanılıyormuş ama bana vermedi diğerlerini kullanmak için erken değil mi ya da kullanan var mı?
zehranurr Elifygt asıl folik asit kullanman gerekiyor şu an diğer ilaçlara sonra ki haftalarda başlasanda olur. Doktoruna folik asit yazmadığını söyle bence
Tnssahin Elifygt omega 3 içinde de folik asit var diye biliyorum bana 11 haftadan sonra folik asit bırakıp omega başladı icinde folik asit olduğunu söylemişti
Sedakbyk Elifygt 12.haftada kadar folik asit kullanmaniz gerekli,daha sonra diger vitaminlere devam edebilirsiniz bence doktora tekrar gidip.sorun.
BlueMoon Merhaba canım bana vermedi doktorum,sadece ilk 4 aya yakın folik asit kullandım erken bana göre ama gene de bilemedim 😑
Zeyzeyu19 Planlı bir gebelikse hamile kalmayı dusunuldugu andan itibaren folik asit kullanmalı , hamile kaldıktan 3 aya kadar da devam edilmeli dedigin ilaclar ben şuanda 14+5 deyim dedigin ilaclaro 11. Haftamda verdı . Vitamin d damla seklınde benim . Omega 3 verdi . Demir ilacı hele teee ileriki haftalarda veriliyor . Yani tam emin degilim ama 20 haftadan sonra flaan veriliyordur . Doktoruna danış folik asit kullanımı cok cok cok onemli