Minnakkkk Melisdem prima gereksiz pahalı ve içinde kimyasallar oldugu soyleniyor o yuzden hic dusunmedim cok masum da bir bez degilmiş 🙂
Bankacianne48 Loveme bn 2.5 yaşındaki oğluma hep prima kullandım denemek amaçlı goon aldım bi paket cocuk sabah kalkıyo sırılsıklam bi şekilde prima da hiç yaşamadım oyle sorun