Kizlar gunaydin. Sabah idrarimi yaptim daha sonra silerken peceteye pembe kan geldi ama idrarimda kan yoktu herhangi bir agrimda yok. 19. Haftadayim. Dun alisveris icin biraz yoruldum ondan olabilir mi varmi bunu yasayan? Sizce beklemelimiyim yoksa dr u aramalimiyim? Fikir verirseniz cok sevinirim.😔😔