Hanımlar merhaba bebek için dağıtmalık hediye yaptıracağım zamanda instagramda bir sayfaya denk geldim. Tanesi 8 tl den oda kokusu sipariş verdim ve gelen kokuların içinde esans namına bişey yoktu resmen su doldurulmuş kendini bile kokutmayan kokulardı. Söyledim ve ödemeyi önden yaptığım için hiçbir sey yapmadılar. Sizde karşılaşır yapmayı düşünürseniz benim gibi magdur olmayın istedim. Sayfanın adı masalsidizayn