Bosaslan35 Kızlar 12+1 doktor %60 - 70 erkek dedi sizin nasıldı bu haftada ? Sonrasında yanılma oldu mu 🥰
poyrazinannesi3547 Bosaslan35 hadi hayırlısı olsun inşallah bende 12 +4 üm yarın 2li teste umarım ögreneblrm cinsiyetini