Mrymmmmmm bana diyorlar yok kötülemişsin, yok yüzün çökmüş arkadan baktığımda sanki hiç hamile değilsin gibi vsvs saçma sapan yorumlar işte. Valla çokta memnunum halimden şişseydim daha mı iyiydi. Zaten ikiz gebelik geçiriyorum bebeklerin ağırlığına bide kendi ağırlığım olsaydı panda gibi yuvarlanırdım. Bi gram ödemimde yok. Sevin boşver kim ne derse desin