Tüm anne ve anne adaylarına merhabalar. 2 gün sonra 11. haftamıza giricez. 😍 Hamile kaldığımdan sürekli mide bulantılarım oluyor, ilk defa dün kusdum. 🥺 Bunun devam etmesinden korkuyorum. Çünki hiç bir şey yiyip, içmiyorum. Bir yudum su bile içerken kusucak gibi oluyorum. Benim durumumda olan anneler var mı? 2 hafta sonra doktor randevumuz var. Erkek mi, kız mı diye hiç merak etmiyoruz. ☺️ Önemli olan sağlıklı, huzurlu bir bebek olsun da. Türkiye Türkçesi ile yazdım, bir kusurum olsa affola. (Azərbaycandan qucaq dolusu salamlar). ❤️