Sevgili sağlıkçı kaderdaslarim. Burda canımızı sıkarak malesef hiçbir yere varamayız. Eğer çok küçükte olsa bir ihtimal değiştirilme şansı varsa bu genelgenin bunun için fikrim Twitter de gündem olusturmak lazım. Twitter kullanıcısı olmadgm için pek anlamiorm. Ancak #saglikcihamilelereidarizin ya da #saglikcihamilelerderiskaltinda gibi bir yağ açıp imza toplayalım
.Twitter’dan iyi anlayan biri olursa bunları yapalım. Çok büyük gruplarm var. Instagram’da ve face da belli bir kitlem var. Orda paylaşmaya hazırım ben. Ancak dediğim gibi anlayan birisi olayı baslatsin önce lütfen!