Gonullf Kızlar şekerim 189 çıktı yüksek olduğunu söyledi dahiliye gitmemi söyledi sizce riskli mi böyle olanlar var mi
Suleasyaa Tokluk kan sekeri sınırı 140 canim. Üzeri riskli malesef. Diyet yapın yakin zamanda düzelir. Ama ilerler ise insülin kullanmak zorunda kalabilirsiniz