Kızlar plt değerim düsük ve trombosit agregasyon diye bi test yapıldı orda da ristocetin fonksiyon bozukluğu çıktı ve en son trombofili testim yapıldı sonuçlar çıkmış anlayan varsa bakarsa sevinirim..
https://resimyukle.io/r/TQYgEhmHxd
https://resimyukle.io/r/IGXQ7ltbmP