Semadeniz canım benimde 5.nın ortasından lekelenmem başladı, açık pembe olarak. Şu an 8+3üm. Dr gittim bebekte ve kese etrafında bi sıkıntı yok dedi elhamdulillah. Bu süre içersinde 2 defa da adet olur gibi kırmızı kanamam oldu. Yine içerde bi sorun görünmedi. Bir gün hastanede de yattım. Ben tüp bebekle hamile kaldığım şçin en başından beri Progestan fitil kıllanıyorum ve ekstra iğneler. Zaten kanama için de kullandıklar ilaçlarda Progestan fitil ve iğne. Artık kabullendim kanamalarımı :) dün hastaneden çıktım daha. Orda da sadece Progestan fitil verdiler. Sanırım normal çünkü sormama rağmen hiçbi cevap alamadım olabiliyor diyorlar. Ama kanamayı normal de kabul etmiyorlar. Allab büyüktür, yiyecek ekmeği ve alacağı nefesi varsa zaten gelir. Sen tedbirini al, ağır iş yapma, süpürge vs. Arabayla yolculukta yapma canım ben araba yolculuklarından sonra hep kırmızı lekeye denk geldim tesadüf mü bilemem. Takdir Allah’ın. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza, bekleyen tüm anneler 🤲🏻♥️