Kizce1_ Merhaba kızlar 7+5 haftalık hamileyim doktorum kese etrafında küçük bir kanama gördü yara dedi ama bebek gayet iyi , bu durumu yaşayan var mı
beyah Kizce1_ iğne ve progestan kullanıyorum benimde var canım çok yaşayan var önlemini aldıktan sonra ve bebek iyiyse Allaha dua et bişeycik olmaz çok iş güç yapma dinlenmene bak 🙏🏻 doktoruna sürekli danış tabiki
Mlhameliha Kizce1_ ben yaşadım canım anneme gittim özel ihtiyaçlarım dışında hep uzandım iki haftada geçti
Sevgiliiiii Kizce1_ 1 hafta önce aynı dertten muzdariptim doktorum progestan verdi bugün kontrole gittim kese dışındaki kanamam yok olmus ilaci 10 haftaya kadar kullanicam bende 6+6 haftaligiz
Zuleyha_33 Kizce1_ ikinci cocugumda benimde 4 aya kadar vardi progestan kullandim sıkıntı yok ondan korkma canm
Kizce1_ beyah hemen bi iğne vurdu canım bide ilaç yazdı ama magnezyum yazdım dedi sanki bana daha ilacı yeni alıcam ama öyle hatırlıyorum
beyah Kizce1_ evet bende öğrenir öğrenmez vuruldum ve hala da devam ediyorum geçene kadar Allah şifa versin 🙏🏻
Mlhameliha Kizce1_ onu bilmiyorum da ama ben hep sırt üstü yattım havabo dışında hiç kalkmadım yemeğimi ilaçlarımı saatinde düzenli aldım geçti şükür şuan 15 haftalık oldum
beyah Kizce1_ canım sürekli doktoruna danış sen sor yani bana devam ettirdi pazartesi kontrolüm var mesela 5 günde bir vurunuyorum aradım doktoru yazdım ulaşabileceğim nosu var devam et dedi
Mlhameliha Kizce1_ benim tüp bebekti doktorlarım çok iyiydi günde iki iğne ve üç defa progestoran hap kullandım