vitamininannesi92 MerveKaya38 teşekkür ederim canım benimkine yeterli dedi doktor görüştüm sonradan çok teşekkür ederim 🥰 sağlıkla doğar inşallah benimki de 🥰🥰
vitamininannesi92 MerveKaya38 28+2 olduk teyzesi 🥰 çok şükür geldik bu günlere bişey oldu olacak korkusuyla geçti ama ilerledik şükür 🙏🏻 sağlıkla kucağıma almakta nasip olur inşallah🥰
MerveKaya38 vitamininannesi92 Amin inşallah canım benim bepbimfrp çok sıkıntıliydi hep yatarak geçirdim annemin evinde çok şükür Rabbime kucağımda 2 aylık olacağız . Darısı sana olsun inşallah canım benim 🥰😘
vitamininannesi92 MerveKaya38 rabbim bundan sonra hiç bi sıkıntısını göstermesin inşallah 🥰 bununla gelmiş geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sevgiler size de miniğe de ❣️ İnşallah bende doğumdan sonra güzel haberlerle gelirimm böyle 😍