Rabis01 aha kendimden birini buldum 🙈 39+2 deyim hiç bişi yok. Kız çok memnun içerde. Kendimi senin kadar olmasa da yoruyorum ama belimde ağrı da yok. 🙄 kiloya gelince ultrason bi tahmin. 2,5 kiloyu geçince sormadım bile. Önemli olan sağlıklı olması çünkü kilo alınır 🤩 bi de ben de doğum okumuyorum herkes bizim gibi bekliyor galiba 😁