Deletedmom_33 Benim bugün 5+6. Daha önce 7+4 de kürtaj olmuştum kalp atışı durduğu için. Henüz gebelik bildirimi yapmadım. Kalp atışını haftaya duymaya gideceğim yani tam 7+0 da. Ondan sonra bildirim yapsam sorun olur mu ?
Mom0871 Deletedmom_33 olmaz bende 7 8 haftalıkken yaptım sonuçta herkes hemen öğrenmiyor iki aylık öğrenenlerde var