Estur canim bende 32haftaligim. Sadece kizimin kiyafetlerini yikadim utuledim. Mobilyasi odasi hicbirseyi hazir degil. Odasi boyanacak duvar kagidi yapilacak cok isimiz var. Odasi rutubet aliyor strafor kaplanacak ic taraftan.Sadece anne yani besigini aldim. Cocugum dogsun sag saglim kucagima aliyim mevlutune kadar bi sekilde olur diyorum hic kafama takmiyorum. Esyalarini yikayip utuledim cantami hazrladim yeter 😀 Benimde annemlerden kayinvaldemlerden ses soluk cikmiyo odasi hazir olmadan mevlut yapmam diyorum sadece okadar😀 Yatacagi yeri var nasilsa. Bence sende kiyafetlerini yika utule hurca koy kalsin odasi hazir olunca tik tik hemen dizersin dolablina hemde yapacaklarindan birtanesi bitmis olur, cok el oyaliyor utulemek😂