Mucizem__1 bende ayın 9unu bekliyorum valla inşallah ikimizde güzel haberler alırız 🙏🏼 Gerçi ben 3 tane idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı hepsinde adetime 5 gün kala kan testi yaptım negatif çıktı şimdi ayın 9unu bekliyorum umarım adet olmam tekrar kan testi yaptırcam umudumu yitirmedim 🙈🙂