Merhabalar ;
Doktorum gebeliğimin başından beri Pregnomarin multivitamini verdi. Yemeklerden 1 saat sonra kullanmam gerektiğini söyledi. Kullanıyorum ancak kullandıktan sonra inanılmaz bir mide yanması oluyor. Nefes aldırmıyor bana. Üstüne bişeyler yemezsem midem daha da kötü oluyor. Sizlerde de var mı böyle bir durum ? Kullandığınız vitaminler neler?