Nidaaa28 Kızlar daha yeni öğrendim hamile oldugumu. Giresunda da yabancıyım doktorları tanımıyorum. Tavsıyesı olan var mı
Purpura26 Nidaaa28 Devlete gidiyorum. Uğur Çobanoğlu doktorum. Özelede gittim ama içime sinen doktor yok. Ama Kentte Uğur Deniz Türel var. İletişimi çok kuvvetli değil ama çok tecrübeli bir doktor
eebru- Nidaaa28 ben memlekette bulunduğum sırada 1 kerelik kadın dogum hastanesindeki uğur çobanoğluna gittim memnun kaldım ilgili gerekli bilgileri veren bir doktor
Suheda28 Kesinlikle Uğur Deniz Türel tek geçerim 😌 ben 2016 yılında sezaryen oldum o zaman da çok memnundum geçtiğimiz haftada dış gebelik geçirdim çok fazla ilgilendi sağolsun😍