Mihriaa295 Kızlar meraba 13 haftalık hamileyim ilk gebeliğim göğüs uçlarım çok acıyor böyle çatlak gibi oluyor bu konudaki tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen
Zaydeli Mihriaa295 canm benm ikinci gebeligim olmasına ragmen ikisindede aynı şeyi yaşadım neden bilmiyorum ama hem kaşınıyor hem çok hassaslaşıyor ve ağrı yapıyor bi kaç hafta sonra falan geçer inşallah biraz nemlendirici yağ falan sürebilirsin rahatlatır
Mihriaa295 Zaydeli teşekkür ederim canım sürüyorum ara ara ama bu doğuma kadar sürmicek sanırım yanlış anlamadım dimi