27.haftamdayım normalde hiç şişlik ödem vs yoktu 2 gündür evde tadilat vardi adamlara yemek götür cay götür evi temizle derken ayaklarim balon gibi oldu ve çookk agriyor yastıklarla yukarıda tutuyorum her fırsatta ama artık üstüne basamiyorum ne iyi gelir