Kızlar bebeğim 5 hafta erken doğdu sürekli meme istiyor olduğunca vermeye çalışıyorum ama krem kullanmama rağmen göğüs uçlarım çok acıyo emzirirken ağlama noktasına geliyorum artık aç olmadığı zamanlarda emzik vermek istiyorum yanlış mı yaparım bilmiyorum ama oda fazla emdiği için kusuyo emzik aldım ama hep büyük geliyo öğrüyo küçük anne memesine benzeyen emzik öneriniz varmı