Merhaba kızlar 13+3 günlük hamileyim bulantım eskiye nazaran daha azaldi gibi ama kollarım bacaklarım hiç tutmuyor az yürüsem hemen yoruluyorum kalbim hızlı hızlı atmaya başlıyor bulantı ilacı içiyorum o yüzden mi acaba yoksa değerlerim falanmi düşüktür haftaya randevum var bayrama kadar iyiyleşmek istiyorum ya doktorum bunun için bir ilaç falan verirmiki