miniklerim125 bende tüp bebekle ikizlere hamileyim basından beri kullanıyordum 10. Hafta kanamam oldu kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum ve progestana devam ettim yanında da proluton iğne kullandım sonra baya iyiydim 4. Ayıma doğru hepsini bıraktırdı doktor sonra 26. Haftada vajinada hissediyordum hareketlerini yine gittim serklaj olmam gerekti yine progestana başladım şuan 31. Haftamdayım prolutonada 3 hafta önce yine başlamak zorunda kaldım erken doğum riskim var o yüzden hepsini kullanmaya devam ediyorum