Asya_2402 18. Haftada bebeğimin beyninde iki taraflı kist teşhis edilmişti.İki taraflı olunca genetik bir rahatsızlığın göstergesi olabilir dendi ve gerçekten çok zor zamanlar geçirdim.Bugün detaylı ultrasona girdim ve kistleri 21. Haftadayız kaybolmuş çok şükür.Bİrilerine belki yardımı olur içleri rahatlar diye bu postu açtım.Bu durumu yaşayanlar korkmasın kistler beraberinde başka bulgular yoksa tehlike teşkil etmiyormuş yine de iç güdüsel olarak gözümle görene kadar rahat edemedim.
Cancancan Asya_2402 aynen bizimde vardı kayboldu çoğunluğu geçiyormuş zaten de insan üzülüyor kafası karışıyor işte ne kadar da olsa