9 aylik gebeyim.
37 hafylk.Allah isteyen her kese nasip etsin Amin..
63 le kaldim. ( idrar test yaptgm gun)
2 3 aydir olcuyorum hep 68 kq.
Neden artmiyorum.?
Bebegim kilosu qayet iyi masAllah olsun.
34 haftmda 2300
Neden cekim artmiyor peki?
Gogislermde hic..hiccc buyumedim
Kucucuk bekarlik zamnlrmdaki gibi..
Odemim fln yok.
Ayaklrm fln sismedi.
Belki o yuzdem kq almamisimm