Gulseninannesi Kızlar eylülün ortasında sezeryan olucam bi kızım daha olacak . Diğeri iki yaşında pek fazla bişey almayacağım ama yinede alacaklarım var. Sizce ne zaman başlamalıyım? Siz ne zaman başladınız hazırlıklara, alışverişe, yıkamaya, çanta hazırlamaya falan
Gulsunoyku Gulseninannesi benimde ekim sonunda doğum ben aldım hastane cikisi 3 tane takım şeklinde zaten 20 tane boy boy atlet zıbın aldım çorap mendil vs aldım benimki erkek ama hastane cikisi dışında takım almadım doğuma yakın alırım onları