Derya1503 Doğumuma 1 ay kaldı şimdiden almak gerekli mi bilmiyorum sizce nasıl bi korse kullanmalıyım ? Normal doğumla sezaryen doğum korsesi farklı mı oluyor ? Nasıl korseler tercih ettiniz direk belden mi ? Atletli mi ? Şortlu mu ?
Burcuckmk Derya1503 doktorum bana doğum yaptığım gun korseye başlayabilirsin demişti ben tayt gibi olanlardan aldim evde daha rahat oluyor Sezeryan olcaksan medicalden sezeryan korsesi alabilirsin onlarda işe yarıyormus
Seyma0368 Medikalde çalıştım canım. Abdominal korse alınıyor belden cırtlı bulanlardan ben kendim de kullandım ilk sezaryenm da şimdi bir ay sonra ikinci doğumum olacak onda da aynısını kullancm