Gnerbeb_12 dün vuruldum canım 28+4 deydim devlet tamamen ücretsiz fakat randevu almak çok zor 3 defa aldım 3 defa iptal edildi muayene olduğum hastanede oldum ben anlaşmalı ecza deposundan gidip aldım iğneyi 3 tl verdim 😊 ilk önce kan uyuşmazlığı için test yapılıyo ona 40 tl verdim kontrol ettiler iğneyi yazdılar gidip aldım 3 tl ye 10 tl yede iğneyi vurdurdum toplam 53 tl ödedim hiç devletle uğraşmadım gittiğin hastaneye sor bi derim😊