Thisbe benimde durumum aynı şekilde sağlık ocağında kan verdim referans değerinden bi tık düşük geldi. Tsh ve t3 de sıkıntı yok sadece t4 düşük dahiliye doktoruna gittim testi tekrarladı aynı sonuç gelince ayda bir kontrole gelmemi söyledi. İlaç vs gerekli olmadığını troid bezinde hafif yavaşlık olduğunu takip edileceğini söyledi.