Kizlar daha doğuma coooook var 22 haftalığiz ama göğüsüm aşırı şişti ve ucu cok sızlıyor ilk doğumumda her ay iki kere mastıt olurdum göğüs ucum hep yaraydi ağlayarak emzirirdim acidan bu sızı bana o zamanları hatırlatıyor şimdi niye sızlıyor onu anlamadım kim ne kullandı ise yardımı payladirmisiniz lutfeen🙏