Arkadaşlar yeni genelgeyle biz sağlıkçılar idari izinlerden faydalanamıyoruz,sesinizi çıkarın susmayalım,bu ayrımcılığı yapamazlar, Twitter da bakana,saglık sen e,saglık sen genel müdürüne tweetleri atalım , herkes cimere yazsın,bizim canımız can degil mi bizim bebeklermiz bu kadar mı değersiz ,twitterda #sağlıktaidariizin #hamilelereidariizin #sağlıkcalısanınıncanı yok mu yazıp bakanı herkesi etiketleyin..