ayseeeeeeee Önümüzdeki hafta 32. haftaya giriyorum çalışamaz raporu alacağım bu konu hakkında nette arastirdim ama çok kafam karıştı bilgisi olan aydınlatabilir mi hem diger bilgisi olmayan arkadaslara da yardimi olur
Dilan2134 ayseeeeeeee çalışamaz raporu alınca kaçıncı hafty kadar geçerli maaşımız yatıyormu bende alıcam haftaya doluyor benimde
ceyda_6821 ayseeeeeeee arkadaşlar size tavsiyem eğer sağlık sorununuz yoksa çalışa bilmeye devam edebilirseniz 37. Haftaya kadar çalışmanızı öneririm neden doğumdan sonra bebekle 5 hafta daha kalabiliyoruz eğer kamuda çalışıyorsanız maaşınız almaya devam edersiniz eğer özelde çalışıyorsanız maaşı toplu olarak doğumdan sonra alırsınız benim bilgim bu hayırlı dogumlarimiz olsun inşallah 🙏
ayseeeeeeee dogum izninin dogum sonrasina aktarilabilmesi icin sadece 32. haftadan sonra calisabilir raporu almak mi gerekiyor
Eceaslan Evet 32+0 itibariyle almanız gerekiyor haftasonuna geliyor ise bir sonraki iş günü alabilirsiniz
ayseeeeeeee Dilan2134 dogum oncesi 8 hafta analik izni var calisabilir raporu alirsaniz 37. haftaya kadar calisabiliyorsunuz calistiginiz 5 hafta dogum sonrasi izninize ekleniyor